Παναγιωτίδου Γεωργία
Το μάθημα αυτό προσφέρει εμπειρική (πρακτική) εκπαίδευση –όχι απλά θεωρητική ανάλυση της εφαρμοσμένης πολιτικής σε τρεις επιμέρους θεματικές: διαμόρφωση στρατηγικής για διαχείριση πόρων (οικονομικών και ανθρώπινων), επικοινωνία και μέτρηση της κοινής γνώμης, εκλογικές εκστρατείες (στο πλαίσιο τυπικών ή άτυπων πολιτικών υποκειμένων).
Οι φοιτητές θα επιδιωχθεί να συμμετέχουν στην διαμόρφωση και υλοποίηση εκλογικής εκστρατείας ή στην διαχείριση της διοίκησης σε ένα πολιτικό θεσμό ή κόμμα. Θα εξοικειωθούν με σύγχρονες και καινοτόμες προσεγγίσεις πολιτικού μάρκετινγκ παραδοσιακού ή ηλεκτρονικού. Θα κατανοήσουν τη σύνδεση της ηγεσίας και των διαφορετικών μορφών της με το πολιτικό μάρκετινγκ.